Regulamin obiektu
REGULAMIN OBIEKTU
1. Teren stanowi własność prywatną, w związku z czym klienci zobowiązani są do uszanowania ich prywatności.
2. Klienci korzystający z usług zobowiązują się przestrzegać postanowień niniejszego regulaminu, przepisów BHP i przeciwpożarowych oraz stosować się do poleceń pracowników obiektu.
3. Właściciel ani pracownicy pensjonatu nie ponoszą odpowiedzialności za szkody będące wynikiem nieprzestrzegania przez klientów pensjonatu zawartych w regulaminie zasad oraz zarządzeń.
4. Opłaty za zakwaterowanie określa "Cennik".
5. Goście zobowiązani są dokonać meldunku niezwłocznie po przyjeździe w recepcji oraz uregulować należność finansową za pobyt. W celu potwierdzenia tożsamości, klient ma obowiązek okazać się dokumentem z fotografią (Ust. z 10.04.1974 o ewidencji ludności i dowodach osobistych Dz.U. z 2001 nr 87 poz. 960).
6. W obiekcie obowiązuje doba hotelowa od godz. 15.00 do godz. 11.00
7. Goście zobowiązani są bez dodatkowego wezwania udostępnić pokój z chwilą upływu ostatniej zarezerwowanej doby hotelowej. W przypadku nieoddania klucza do godziny 11:00 recepcji zostaje naliczona kolejna doba.
8. Klienci pensjonatu zobowiązani są przed wyjazdem zwrócić pokój w stanie niepogorszonym oraz oddać klucze od pokoju.
9. Wjazd i parkowanie pojazdów dozwolone jest wyłącznie w miejscach wyznaczonych do tego celu. Parking jest niestrzeżony. Właściciel terenu nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione pojazdy ani znajdujące się w nich mienie.
10. Każdorazowo opuszczając pokój Gość powinien sprawdzić zamknięte drzwi, a klucz może pozostawić w recepcji.
11. W obiekcie obowiązuje cisza nocna trwająca w godzinach 22.00 - 6.00.
12. Wymagana jest wcześniejsza rezerwacja terminu i pokoju. Obiekt nie gwarantuje zapewnienia zakwaterowania osobom nieposiadającym rezerwacji.
13. W przypadku wcześniejszej rezerwacji stosuje się uprzednią wpłatę zadatku w wysokości 30% ogólnej kwoty zamówienia bądź ustalonej kwoty z klientem. Na zadatek czekamy 3 dni.
14. Zadatek zwracany jest w całości w przypadku, gdy nie dojdzie do realizacji usługi z winy pensjonatu.
15. Zadatek przepada w przypadku odwołania przez klienta rezerwacji pobytowej.
16. W obiekcie Twardowski zabronione jest:
-
palenie papierosów
-
zakłócanie spokoju, np. wykonywanie lub odtwarzanie głośnej muzyki,
-
zapraszanie i przyjmowanie gości (osób spoza obiektu Twardowski Łeba) w pokojach w godzinach ciszy nocnej.
-
używanie w pokojach prywatnych urządzeń grzejnych, jak: grzałki, żelazka, czajnik elektryczny (inne niż będące na wyposażeniu pokoju) itp.używanie,
-
sprzedaż, rozprowadzenie bądź posiadanie narkotyków oraz przebywanie w obiekcie i na terenie pod wpływem środków odurzających
-
zachowanie powszechnie uznawane za nieprzyzwoite
prowadzenie działalności handlowej, reklamowej i innej bez zgody Właściciela
17. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy zakwaterowania osobom :
-
będącym pod widocznym wpływem alkoholu lub środków odurzających,
-
u których stwierdzono posiadanie alkoholu, broni, gazu, narzędzi ostrych, środków odurzających oraz jakichkolwiek innych przedmiotów, które mogą stanowić zagrożenie,
-
które zachowują się agresywnie, w sposób powszechnie uznany za wulgarny bądź zakłócające spokojne korzystanie z wypoczynku przez innych Gości.
-
Osoby naruszające zasady niniejszego regulaminu zobowiązane będą do opuszczenia obiektu bez prawa zwrotu należności.
18. Regulamin podaje się do wiadomości poprzez zamieszczenie na stronie internetowej , drodze indywidualnego zapoznania się przez klienta przy czynnościach meldunkowych oraz na każde życzenie klienta w recepcji.
19. Skracając pobyt nie zwracamy należności.
20.Wszelkie uwagi, reklamacje przyjmowane są w recepcji w trakcie pobytu.
21.Wpłata zadatku jest równoznaczna z akceptacją regulaminu.
22.Cenne rzeczy powinny być przechowywane w sejfie w pokoju (jeśli taki się znajduje) lub w sejfie w recepcji
23.Rzeczy pozostawione przez Gości są przechowywane przez 21 dni od dnia wymeldowania.
(Obiekt nie przechowuje rzeczy spożywczych oraz leków)
24.Regulamin podaje się do wiadomości poprzez zamieszczenie na stronie internetowej drodze indywidualnego zapoznania się przez klienta przy czynnościach meldunkowych oraz na każde życzenie klienta w recepcji.
Regulamin pobytu zwierząt w hotelu
1. Obiekt dopuszcza pobyt zwierząt w pokoju. Pobyt ten powinien być każdorazowo zgłoszony w recepcji.
2. Opłata za zwierzęta wynosi 30 zł / dzień.
3. Zwierzęta mogą przebywać poza pokojem wyłącznie pod opieką właściciela.
4. Zwierzęta na terenie obiektu mogą poruszać się wyłącznie na smyczy, w kagańcu i w miejscach do tego wyznaczonych.
5. Ze względów sanitarnych oraz higienicznych prosimy by zwierzęta nie były wprowadzane do punktów gastronomicznych, placu zabaw oraz sali zabaw zlokalizowanych wewnątrz ośrodka. Dopuszcza się przebywanie zwierząt w punktach gastronomicznych zewnętrznych np. ogródek restauracyjny
6. Niedopuszczalne jest wykorzystywanie hotelowych ręczników dla potrzeb zwierząt, przebywanie zwierząt na łóżku i sofach oraz załatwianie potrzeb fizjologicznych na terenie hotelu (wewnątrz budynku oraz na przylegających terenach zielonych). Za złamanie zakazu Gość podlega karze od 200 zł
7. Właściciel jest zobowiązany nie pozostawiać zwierzęcia bez opieki w pokoju (chyba, że zapewniony jest odpowiedni zamknięty kojec).
8. W przypadku pozostawienia zwierzęcia w pokoju Gość zobowiązany jest do zawieszenia informacji na klamce od strony korytarza. Zawieszki wydawane są podczas meldunku.
9. Właściciel zwierzęcia ponosi całkowitą odpowiedzialność materialną za wszelkie uszkodzenia mienia hotelowego i prywatnego z winy zwierzęcia
Regulamin parkingu
1. Jest integralną częścią obiektu, stanowi jego własność i jest przeznaczony dla Gości hotelu.
2. Jest niestrzeżony, monitorowany, płatny według obowiązującego cennika. (40,00 zł/ doba). Obowiązuje wcześniejsza rezerwacja miejsca.
3. Użytkownik pojazdu wyraża zgodę na warunki przedstawione w niniejszym regulaminie i zobowiązuje się do jego przestrzegania.
4. W następstwie zawarcia umowy przedmiotem przechowywania jest wyłącznie sam samochód oraz rzeczy stanowiące jego fabryczne wyposażenie.
5. Odpowiedzialności ośrodka za utratę lub uszkodzenie znajdujących się na parkingu przedmiotów innych niż jego wyposażenie fabryczne, istnieje tylko wtedy, gdy przyjmujący pojazd na przechowanie został poinformowany o umieszczeniu w nim rzeczy nie będących jego wyposażeniem i jedynie w przypadku stwierdzenia widocznych oznak włamania.
6. Wjeżdżając na parking należy obowiązkowo zgłosić ten fakt w recepcji celem zawarcia z hotelem umowy przekazania pojazdu.
7. Przed pozostawieniem pojazdu osoba oddająca go na parking, ma obowiązek zgłosić wszystkie uszkodzenia pojazdu, jak również braki w jego wyposażeniu i osprzęcie zewnętrznym.
8. Użytkownik pojazdu zobowiązany jest do jego zabezpieczenia przed dostaniem się do wnętrza osób niepowołanych (dokładnego sprawdzenia zamknięcia pojazdu) oraz stosowania zainstalowanych w pojeździe systemów zabezpieczeń.
9. Użytkownik pojazdu jest zobowiązany do natychmiastowego poinformowania o zaistnieniu szkody w pojeździe, nie później jednak niż przed opuszczeniem parkingu.
10. W trosce o bezpieczeństwo Naszych Gości, osobom w stanie nietrzeźwym lub takim, których stan wskazuje na spożycie alkoholu, obsługa może odmówić przyjęcia na parking lub wydania z parkingu pojazdu.
11. Na terenie parkingu, dróg dojazdowych i wewnętrznych, obowiązują przepisy ustawy prawo o ruchu drogowym oraz maksymalna prędkość do 10 km/h.
12. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za skutki wynikające z nieprzestrzegania przez korzystającego z parkingu postanowień niniejszego regulaminu.
Regulamin basenu
1.Przed wejściem na teren basenu, należy zapoznać się z obowiązującym regulaminem.
2. Uznaje się, że każda osoba przebywająca na terenie basenu zapoznała się z postanowieniami niniejszego regulaminu i zobowiązuje się do bezwzględnego jego przestrzegania.
3. Basen czynny jest codziennie w godzinach od 09:00 do 21:00. Sauna sucha i łaźnia parowa czynne są od 18:00 do 21:00
4. Osoby korzystające z pływalni są zobowiązane do bezwzględnego przestrzegania zaleceń obsługi oraz instruktorów prowadzących zajęcia zorganizowane.
5. Osoby naruszające porządek publiczny, przepisy regulaminu, nie stosujące się do zaleceń obsługi mogą zostać wyproszone z terenu pływalni.
6. Z basenu mogą korzystać tylko Goście Domu Wczasowego Twardowski
7. Osoby znajdujące się w złym stanie zdrowia, sprawności bądź samopoczucia, a także kobiety w ciąży, powinny korzystać z basenu i jego urządzeń ze szczególną ostrożnością, stosownie do ich stanu zdrowia.
8. Obiekt zastrzega sobie prawo do odmowy wstępu do strefy basenowej osobom:
- których stan wskazuje na spożycie alkoholu, będących pod wpływem narkotyków lub innych środków odurzających,
- z zewnętrznymi oznakami uszkodzeń skóry, trudno gojącymi się ranami, z chorobami skóry, padaczką, zaburzeniami równowagi,
- których zachowanie może stanowić zagrożenie dla otoczenia,
- których stan higieny odbiega od ogólnie przyjętych norm,
- dzieci do lat 3 bez pieluszek wodoodpornych.
9. Wejście na teren basenu tylko w obuwiu zamiennym (klapki lub pantofle hotelowe) oraz stroju kąpielowym.
10. Każdy użytkownik basenu przed wejściem do wody zobowiązany jest do starannego umycia ciała pod prysznicem oraz dezynfekcji stóp.
11. Na basenie należy zachować porządek i ciszę.
12. Wszystkich użytkowników pływalni obowiązuje bezwzględny zakaz: skakania do wody z rozbiegu, biegania, pozostawiania dzieci bez opieki dorosłego, wprowadzania wózków dla dzieci, wprowadzania lub wnoszenia zwierząt, spożywania napojów alkoholowych, zachowywania się w sposób powodujący zagrożenie bezpieczeństwa pozostałych osób na pływalni.
13. Na terenie basenu bezwzględnie zabrania się wnoszenia i spożywania napojów alkoholowych oraz palenia tytoniu.
14. Za zachowanie i bezpieczeństwo dzieci korzystających z pływalni odpowiadają ich rodzice (opiekunowie).
15. Obiekt nie odpowiada za wypadki i zdarzenia wynikające z nieprzestrzegania niniejszego regulaminu.
16. Za zanieczyszczenie basenu, osoba obciążona zostanie sankcją finansową w wysokości:
- basen rekreacyjny: 5 000 zł
- brodzik dla dzieci: 2 000 zł
- jacuzzi: 3000 zł
17. Na terenie basenu obowiązuje całkowity zakaz palenia oraz spożywania alkoholu.
18. Korzystający z pływalni ponosi odpowiedzialność materialną za dokonane zniszczenia bądź uszkodzenia sprzętu lub wyposażenia.
19. Należy informować Recepcję o zauważonym niebezpieczeństwie lub wypadku na terenie basenu
Regulamin spa
1. Godziny otwarcia: 9:00 – 20:00
2. Zalecamy dokonywanie rezerwacji zabiegów z wyprzedzeniem, by zapewnić Państwu dogodny termin. Zachęcamy do wcześniejszego kontaktu z recepcją SPA, gdzie nasi specjaliści chętnie pomogą w wyborze zabiegów, najlepiej dostosowanych do Państwa potrzeb.
3. W celu rezerwacji zabiegów prosimy o kontakt z recepcją pod numerem kom. +48 693 193 862 lub osobiście.
4. Prosimy o przybycie na zabieg ok. 5 min przed rozpoczęciem, w szlafroku i kapciach hotelowych. Zachęcamy do skorzystania z krótkiego prysznica przed przybyciem na zabieg, aby ciało było przygotowane do zabiegów pielęgnacyjnych. 5. Prosimy o przybywanie do SPA bez kosztowności i biżuterii, o zdjęcie której poprosimy przed zabiegiem. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za zgubione elementy biżuterii.
6. Na zabiegi pielęgnacyjne twarzy prosimy przychodzić bez makijażu.
7. Dbając o pełen relaks i odprężenie Gości przebywających w SPA, prosimy aby telefony komórkowe zostały wyłączone lub wyciszone przed wejściem do strefy SPA.
8. Z pełnego wachlarza zabiegów mogą korzystać Goście w wieku powyżej 16 lat. Dzieciom w wieku od 5 lat i nastolatkom polecamy zabiegi przygotowane specjalnie dla nich, z których mogą korzystać za pisemną zgodą rodziców lub opiekunów. 9. Hotel zastrzega sobie prawo do skrócenia czasu zabiegu w przypadku spóźnienia Gościa na zabieg.
10. Rozumiemy, że plany mogą ulec zmianie, dlatego też istnieje możliwość anulacji zabiegu
• Na 12 godzin przed planowaną godziną zabiegu bez ponoszenia kosztów. W przypadku anulowania zabiegu
• Na 4 godziny przed wizytą zastrzegamy sobie prawo do obciążenia Państwa 40% wartości zabiegu.
• Jeżeli anulacja nastąpi w czasie krótszym niż 4 godziny przed rozpoczęciem zabiegu zastrzegamy sobie prawo do obciążenia Państwa 70% wartości zabiegu
. • W przypadku nieodwołania zabiegu D.W. Twardowski zastrzega sobie prawo do obciążenia 70% wartości zabiegu i doliczenia wartości do rachunku hotelowego.
11. Goście hotelowi korzystający ze SPA mogą obciążyć swój rachunek hotelowy za wszystkie zakupione usługi i produkty 12. SPA to strefa ciszy i relaksu, dlatego prosimy o przestrzeganie poniższych zasad:
• pozostawienie telefonów komórkowych, aparatów fotograficznych, odbiorników radiowych i muzycznych w pokoju,
• w strefie zabiegowej prosimy o zachowanie ciszy, • prosimy o nie wnoszenie żywności, napoi i alkoholu oraz przestrzeganie zakazu palenia,
• ze SPA nie mogą korzystać osoby będące pod wpływem alkoholu oraz środków odurzających.
STANDARDY OCHRONY MAŁOLETNICH w obiekcie Twardowski Łeba
Mając na uwadze obowiązek prawny wynikający z zapisów ustawy z dnia 13 maja 2016r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich oraz treść wytycznych Organizacji Narodów Zjednoczonych w zakresie biznesu i praw człowieka, uznając istotną rolę biznesu w zapewnieniu poszanowania praw dzieci, F H U Twardowski przyjmuje do stosowania Standardy Ochrony Małoletnich (również „SOM”, „Standardy”). Niniejszy dokument stanowi zbiór zasad i procedur stosowanych, w przypadku podejrzenia, że dziecku, które przebywa w Twardowski Łeba, dzieje się krzywda oraz zapobiegania takim zagrożeniom, z uwzględnieniem sytuacji dzieci niepełnosprawnych oraz dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
Standardy Ochrony Małoletnich w Twardowski Łeba. są realizowane w oparciu o niżej wymienione zasady:
-
F H U Twardowski prowadzi swoją działalność operacyjną z poszanowaniem praw dzieci jako osób szczególnie wrażliwych na krzywdzenie.
-
F H U Twardowski uznaje swoją rolę w prowadzeniu biznesu społecznie odpowiedzialnego i promowaniu pożądanych postaw społecznych.
-
F H U Twardowski w szczególności podkreśla istotność prawnego i społecznego obowiązku zawiadamiania organów ścigania o każdym przypadku podejrzenia popełnienia przestępstwa na szkodę dzieci i zobowiązuje się szkolić swoich pracowników w tym zakresie.
1. Standardy zapewniające bezpieczne relacje między personelem obiektu a małoletnim (w szczególności zachowania niedozwolone wobec małoletnich).
Każdy Gość obiektu Twardowski Łeba, w tym także osoba małoletnia, powinna być traktowana z należytym szacunkiem i poszanowaniem praw i godności. Pracownicy obiektu zobowiązani są działać w granicach przepisów obowiązującego prawa. Zabrania się zachowań, które mogą naruszyć powyższe zasady. Wszelkie kontakty pomiędzy pracownikiem obiektu a osobą małoletnią przebywającą w obiekcie, nie powinny wykraczać poza interakcje uzasadnione obowiązkami służbowymi oraz wynikające z przepisów obowiązującego prawa. W każdej sytuacji, gdy wymagają tego przepisy obowiązującego prawa bądź obowiązki służbowe, pracownik powinien dołożyć starań, aby w miarę możliwości w interakcjach z osobami małoletnimi przebywającymi w obiekcie, zapewnić obecność innej osoby dorosłej (pracownika obiektu, przełożonego) lub monitoring.
2. Zasady i procedury identyfikacji małoletniego przebywającego w obiekcie hotelarskim i jego relacji w stosunku do osoby dorosłej, z którą przebywa w tym obiekcie.
Każda osoba (w tym także osoba małoletnia) ma prawo zgłosić pracownikowi obiektu fakt naruszenia obowiązujących przepisów prawa (w tym popełnienia przestępstwa na szkodę małoletniego) oraz zażądać w tym zakresie stosownej pomocy. Prawidłowa i zgodna z przepisami obowiązującego prawa identyfikacja małoletniego przebywające w obiekcie hotelarskim oraz jego relacji w stosunku do osoby dorosłej – stanowi podstawę skutecznego przeciwdziałania zagrożeniom i naruszeniom w zakresie dobra małoletniego. Identyfikacji małoletniego i jego relacji do osoby dorosłej, z którą przebywa w obiekcie, dokonują pracownicy recepcji. Identyfikacja taka może nastąpić (w granicach i poszanowaniu przepisów obowiązującego prawa) na podstawie dokumentów małoletniego oraz osoby dorosłej, z którą przebywa w obiekcie, a w razie ich braku, na podstawie rozmowy z dorosłym oraz z osobą małoletnią. Każdorazowo pracownik hotelu zobowiązany jest zakomunikować gościom, że wskazana procedura służy zapewnieniu małoletnim korzystającym z obiektu odpowiedniego standardu w zakresie bezpieczeństwa. Jeżeli w trakcie procedury identyfikacyjnej pracownik obiektu nabierze wątpliwości odnośnie relacji osoby małoletniej z osobą dorosłą, wówczas powinien dyskretnie powiadomić o tym Koordynatora ds. SOM lub bezpośredniego przełożonego, którzy podejmują decyzję odnośnie dalszych kroków w tej sprawie.
3. Zasady i procedury reagowania w przypadku uzasadnionego przypuszczenia, że dobro małoletniego znajdującego się na terenie obiektu hotelarskiego lub korzystającego z usług hotelarskich jest zagrożone.
Wszelkie procedury przewidziane w niniejszych standardach, należy stosować z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa oraz z zachowaniem zasady proporcjonalności. Pracownicy obiektu winni w kontaktach z osobami małoletnimi zwracać szczególną uwagę na uzasadnione potrzeby osób niepełnosprawnych bądź osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Istotne jest również zachowanie przez wszystkich pracowników odpowiedniego stopnia czujności i zwracanie uwagi na sytuacje, które mogą wzbudzić niepokój lub uzasadnione podejrzenia. W szczególności należy zwracać uwagę na sytuacje, w których relacja osoby dorosłej i dziecka nie jest swobodna i opiekuńcza bądź w relacji osoby dorosłej do dziecka pojawiają się oznaki stosowania przemocy a w szczególności, gdy małoletni sam poinformuje o krzywdzeniu lub zwróci się o pomoc.
W przypadku powzięcia uzasadnionego przypuszczenia, że dobro osoby małoletniej znajdującej się na terenie hotelu jest zagrożone, każdy pracownik zobowiązany jest do podjęcia adekwatnych działań. Działania i reakcja o których mowa powyżej, obejmują w szczególności niezwłoczne zawiadomienie o zaistniałej sytuacji Koordynatora ds. SOM (a jeżeli to nie będzie możliwe – bezpośredniego przełożonego pracownika) a nagłych przypadkach, w granicach obowiązującego prawa zawiadomienie właściwych organów (policji).
4. Procedury i osoby odpowiedzialne za składanie zawiadomień o podejrzeniu popełnienia przestępstwa na szkodę małoletniego oraz zawiadamianie sądu opiekuńczego.
Po uzyskaniu odpowiedniej informacji, w sytuacjach w których zachodzi uzasadnione podejrzenie popełnienia przestępstwa na szkodę małoletniego lub naruszenia standardów ochrony małoletnich – Koordynator ds. SOM lub bezpośredni przełożony, który został zawiadomiony o takiej sytuacji w porozumieniu z Zarządem, podejmuje decyzję odnośnie dalszych działań w tym zakresie. W szczególności Koordynator ds. SOM weryfikuje na ile podejrzenie, o którym mowa powyżej jest zasadne oraz dobiera odpowiednie środki prowadzące do wyjaśnienia sytuacji. Jeżeli ustalone okoliczności uzasadniają taki krok, bądź w sytuacjach niecierpiących zwłoki – Koordynator ds. SOM w porozumieniu z Zarządem firmy może podjąć decyzję o powiadomieniu odpowiednich organów w tym policji. W sytuacji, gdy dojdzie do zawiadomienia policji, pracownicy obiektu powinni zadbać by ewentualne dowody popełnienia przestępstwa nie uległy zniszczeniu (np. zabezpieczenie nagrań z kamer monitoringu). W uzasadnionych przypadkach, gdy wynika to z przepisów obowiązującego prawa, Koordynator ds. SOM jest zobowiązany rozważyć i skonsultować z działem prawnym oraz Zarządem firmy możliwość zawiadomienia sądu opiekuńczego (tzw. zawiadomienie w ramach obowiązku obywatelskiego).
5. Zakres kompetencji osoby odpowiedzialnej za przygotowanie personelu podmiotu do stosowanie standardów, zasady przygotowania tego personelu do ich stosowania oraz sposób dokumentowania tej czynności.
Osobą odpowiedzialną za przygotowanie pracowników hotelu do stosowania standardów jest każdorazowo Koordynator ds. SOM bądź inna osoba specjalnie oddelegowana do tych czynności ze strony spółki – wspierani w tym zakresie przez spółkę. Wszyscy pracownicy zatrudnieniu przez spółkę lub współpracujący ze spółką w zakresie prowadzonej działalności oraz w granicach obowiązującego prawa zobowiązani są do stosowania postanowień niniejszego dokumentu oraz dołożenia należytej staranności, aby w zakresie działalności obiektu zwracana była szczególna uwaga na poszanowanie praw człowieka (zwłaszcza małoletnich). Pracownicy zobowiązani są również na prośbę gości udzielić informacji w zakresie stosowania przedmiotowych standardów oraz ich celu.
Zarząd Twardowski Łeba będzie dokładać starań, aby pracownicy obiektu mogący mieć kontakt z małoletnimi przebywającymi w obiekcie mieli świadomość ciążących na nich obowiązków w zakresie obowiązujących przepisów prawa.
Wyrażamy nadzieję, że wdrożenie przedmiotowych standardów służyć będzie zapewnieniu osobom małoletnim należytego stopnia ochrony w trakcie ich pobytu w obiekcie prowadzonych przez F H U Twardowski Łeba. odpowiednim uwzględnieniem i poszanowaniem przepisów obowiązującego prawa.
F H U Twardowski publikuje treść niniejszych standardów na swojej stronie internetowej jak również w widocznym miejscu na terenie hotelu.
Numery kontaktowe właściwych służb:
112 – numer alarmowy,
997 – Policja,998 – Straż Pożarna,
999 – Pogotowie Ratunkowe,
+48 222 309 900 – Linia Pomocy Pokrzywdzonym.
Osoba odpowiedzialna za przyjmowanie zgłoszeń o zdarzeniach zagrażających małoletniemu i udzielenie mu wsparcia w Twardowski Łeba.: Dorota Twardowska– koordynator ds. Standardów ochrony małoletnich.
Kontakt: 693 193 862, mail: dwtwardowski@op.pl